Vakantie - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Petri

Blijf op de hoogte en volg Petri

13 Mei 2012 | India, Karjat

27 april 2012

Afscheid Umang family voor een korte vakantie

Vandaag is het dan zover, ik ga richting Bandra (bombay) en Goa. Hoe leuk ik dit ook vind en er zit 1 groot nadeel aan dit hele verhaal en dat is dat ik toch echt al een keer afscheid moet gaan nemen van deze ontzettende lieve schatten. Wat verschrikkelijk is dat zeg en dan te bedenken dat ik nu nog met max. 10 dagen weer terug ben hier. Kun je nagaan hoe dat zal zijn als ik straks definitief wegga voor weet ik veel hoelang. Daar maar nog niet teveel over na denken, want dat maakt me toch wel heel verdrietig moet ik zeggen. Eerst dit maar eens doen, dit is wel een mooie oefening haha!!

Nou het afscheid is me niet helemaal tegengevallen moet ik zeggen. Het ging me niet slecht af op het moment zelf, maar toen ik ’s avonds met één van de Nederlandse meiden nog in het appartement was van de Nederlandse mensen waar we dit weekend zouden blijven voordat ik met haar naar Goa zou gaan, werd het me toch even te moeilijk en miste ik ze toch wel heel erg. Ik had van te voren voordat ik naar India kwam nooit gedacht of verwacht dat deze mensen zo mijn hart zouden raken, maar goed dat blijkt nu dus wel gebeurd te zijn. Ik vind het namelijk verschrikkelijk om weg te zijn en te weten dat het nog zeker 9 dagen gaat duren voor ik ze weer ga zien. En aan de andere kant heb ik natuurlijk heel veel zin in Goa en weet ik dat het goed is om even een vakantieweekje te hebben zo. Aangezien ik zoveel gewerkt heb, maar toch het neemt niet weg dat ik ze toch wel echt heel erg mis. Dus ja echt jongens dat wordt nog wat als ik Nederland terug moet. Het is voor mij al wel heel duidelijk dat ik hier nog niet voor 2 keer ben geweest. Ik ga zeker terug, maar de vraag is alleen wanneer. Maar goed hoe moeilijk ik het ook had vanavond er stond wel iets super leuks tegenover en dat was dat ik mijn eigen familie voor het eerst in bijna 8 weken via skype heb kunnen spreken en kunnen zien. Dat was echt helemaal super!! Na geskypt te hebben met het thuisfront zijn we met zijn tweeën wat gaan eten een stukje verder op. In Road lounge geloof ik dat het heet, want ja zoveel weet ik niet in Bombay, maar zij wist wel veel, want ja dit was voor 6 weken tenslotte toch hun thuisbasis, dus ik ben gewoon maar met haar meegehobbeld.
Ik moet zeggen dat ik heerlijk heb gegeten en we een gezellig avondje hebben gehad daar op het dakterras. Het was toch wel erg lekker om even wat anders te eten dan chiapatties. Niet dat ik het erg vind om ze te eten helemaal niet zelfs, maar goed even wat afwisseling na bijna 8 weken is toch niet verkeerd.
Ik heb vandaag wel ervaren en ik wist dat nog wel hoor, maar nu ik weer in Bombay ben geweest is het toch echt wel een wereld van verschil Bombay of Karjat. Ik moet zeggen dat ik me toch meer thuis voel in Karjat dan in de grote stad Bombay of zal dat nu toch met de invloed van het missen van mijn familie te maken hebben. Daar kom ik nog wel op terug of ik echt beter kan huizen in Karjat of in Bombay haha!!

Na een avondje zo gezellig samen te hebben doorgebracht waren we toch wel moe geworden en aangezien we morgen nog wat wilde gaan shoppen en ´s avonds queens night op het programma stond leek het ons verstandig om maar weer huiswaarts te keren.
Om zo weer uitgeslapen aan de volgende dag van mijn korte vakantie te beginnen! Ben benieuwd wat ik morgen allemaal ga zien en mee maken in Bandra.

Liefs Petri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karjat

Mijn reis naar India

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2012

1e afscheid

15 Mei 2012

Afscheidsfeestje

15 Mei 2012

Interland Nederland vs India

15 Mei 2012

Kamperen in de keuken

13 Mei 2012

Weer thuis :-D!!!!!
Petri

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 35192

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Zuid Afrika

09 September 2013 - 29 November 2013

Mijn reis naar India deel 2

05 Maart 2012 - 20 Mei 2012

Mijn reis naar India

Landen bezocht: