Kamperen in de keuken - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu Kamperen in de keuken - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu

Kamperen in de keuken

Door: Petri

Blijf op de hoogte en volg Petri

15 Mei 2012 | India, Karjat

6 mei 2012

Kamperen!

Zo goeiemorgen, of nou ja goeiemorgen kan ik niet echt zeggen na een nacht op de grond in de keuken te hebben geslapen met alle meiden. De jongens sliepen in de meetingroom.
Hoe is dit nu zo gekomen, gisteren toen ik thuiskwam na mijn korte vakantie bleek dat de elektriciteit het begeven had en wij in de slaapkamers dus geen airco of fan konden gebruiken. Nu is dat met deze tempraturen niet echt handig en aangezien in het gebouwtje van de keuken altijd elektriciteit is zijn we daar maar naar toe verkast.

Dat was nog eens thuiskomen haha!! Eerst wilde ze dat het andere Nederlandse meisje en ik in de kamer van dit gebouwtje gingen slapen, maar dat wilde wij natuurlijk niet. Het leek ons veel te gezellig om zo met het spul in de keuken te slapen. Dat bleek achteraf ook zo te zijn. We hebben gezellig zitten kletsen, liedjes gezongen en gek gedaan. Het leek wel op ik op kamp was. Toch nog op kamp geweest dit jaar, terwijl ik dacht dat ik dit jaar moest overslaan.

Ik ben nu toch wel benieuwd of ik vannacht weer in de keuken moet slapen of dat het probleem toch opgelost kan worden haha!! Nog een nachtje zo in de keuken is niet echt heel gunstig voor je lichaam, maar het is wel vet gezellig!!!

Liefs Petri


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karjat

Mijn reis naar India

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2012

1e afscheid

15 Mei 2012

Afscheidsfeestje

15 Mei 2012

Interland Nederland vs India

15 Mei 2012

Kamperen in de keuken

13 Mei 2012

Weer thuis :-D!!!!!
Petri

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 35173

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Zuid Afrika

09 September 2013 - 29 November 2013

Mijn reis naar India deel 2

05 Maart 2012 - 20 Mei 2012

Mijn reis naar India

Landen bezocht: