Gezelschap - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu Gezelschap - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu

Gezelschap

Door: Petri

Blijf op de hoogte en volg Petri

13 Mei 2012 | India, Karjat

16 -27 april 2012

Nederlands gezelschap!!

Na 5 weken alleen hier op Umang te hebben gezeten komt er vandaag (16 april) gezelschap. Er komen namelijk 3 meiden vanuit Bal Anand voor 2 weken naar Umang. Ik ben erg benieuwd hoe ik dat ga vinden. Ik ben er nu zo aangewend om hier alleen te zijn en het in m’n eentje te redden.
In het begin kon ik wel naar dit moment uitkijken, omdat ik toch maar alleen was, maar dat gevoel van alleen zijn ben ik allang kwijt. Ik voel me hier inmiddels zo thuis dat ik het ook niet echt mis of zo dat ik geen Nederlands kan spreken en gezelschap heb ik hier tenslotte genoeg. Ik heb hier een hele familie die me gezelschap houdt en me als het nodig is door de wat moeilijke momenten heen helpt. Ik red me prima zo, maar dit feit neemt niet weg dat ik het niet leuk vind dat ze komen en hoop dat ze het hier net zo leuk en zich net zo thuis gaan voelen als ik.

Nou ik kan nu na 2 weken zeggen dat ondanks ik dacht dat ik het prima zou redden zonder Nederlands gezelschap er hier een aantal dingen gebeurd zijn, dat ik toch wel heel blij ben geweest met het gezelschap uit Nederland. Dat ik dingen hebben kunnen bespreken of overleggen in mijn eigen taal en geen last heb van een taalbarrière waardoor ze je misschien verkeerd begrijpen. Echt heerlijk was dat. Ik heb deze 2 weken toch wel als heel fijn, relaxed en vooral heel gezellig ervaren.
Het was zelfs zo gezellig, dat ik samen met 1 van die meiden gewoon nog ff 5 dagen naar Goa en dat terwijl we elkaar nog maar 2 weken kennen. Ja het kan raar lopen als je in mijn geval alleen op reis gaat. Je kunt dan ineens tegen onverwachtse extraatjes aanlopen, zoals nu bij mij het geval is. Ik had nooit gedacht nog verder te komen dan Bombay of misschien zelfs niet verder dan Karjat, dus ja Goa is echt super!

In deze 2 weken hebben we veel leuke dingen gedaan althans ik heb het als leuk en gezellig ervaren. Ik ben wat vaker het terrein afgeweest als voorheen. Zo zijn we 2 avonden bij Dadda’s grill geweest. 1x om wat te eten en een keer om een gezellig avondje te hebben. Heerlijk daar wat gedronken, gekaart en dan weer naar umang gegaan. Het is toch wel lekker dat doordat je nu met meer bent dit gewoon kan. Alleen is het niet verantwoord om erop uit te gaan, maar met meerdere kan dat beter.
Naast dit feit hebben we met de jongeren en het personeel ook een super 2 weken gehad, gezellige avondjes buiten op de veranda met de jongeren en personeel. Stiekem is het toch wel heel prettig om zo gezelschap te hebben van andere mensen. Het ging prima zonder, maar het toch wel gezellig om zo even een tijdje gezelschap te hebben. En nu heb ik begrepen dat als wij met zijn vieren weggaan ik voor vakantie en de andere 3 meiden naar Nederland dat er voor een maand nog een meisje uit Nederland komt hier op Umang. Dus als ik terug kom uit Goa blijf ik toch gezelschap houden. Vind ik toch wel heel leuk, ben er nu toch wel aangewend geraakt moet ik zeggen. We gaan het zien en meemaken, maar nu eerst 9 of 10 dagen vakantie vieren!!!

Liefs Petri









Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karjat

Mijn reis naar India

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2012

1e afscheid

15 Mei 2012

Afscheidsfeestje

15 Mei 2012

Interland Nederland vs India

15 Mei 2012

Kamperen in de keuken

13 Mei 2012

Weer thuis :-D!!!!!
Petri

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 35199

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Zuid Afrika

09 September 2013 - 29 November 2013

Mijn reis naar India deel 2

05 Maart 2012 - 20 Mei 2012

Mijn reis naar India

Landen bezocht: