Koninginnedag in India - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu Koninginnedag in India - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu

Koninginnedag in India

Door: Petri

Blijf op de hoogte en volg Petri

13 Mei 2012 | India, Karjat

28 april 2012


Shoppen en queensnight in Bandra (Bombay)!

Na vanmorgen voor het eerst in weken te hebben uitgeslapen op een heerlijk bed, zijn we vol goede moed aan het shoppen geslagen. Maar eerst moet er natuurlijk nog goed ontbeten worden of nou ja meer gebruncht haha!! Daar hebben ze in Bombay keus genoeg we zijn uiteindelijk bij de Subway beland. Heerlijk is dat zeg, ik kan nu echt genieten van een broodje van de Subway na weken iets van rijst of iets in die richting als ontbijt te hebben gegeten. Af en toe zat daar wel een boterham met boter bij maar over het algemeen was het toch iets rijstachtigs.

Op zoek naar souvenirs:

Heerlijk allemaal winkeltjes en kraampjes afgestruind op zoek naar souvenirtjes, je wordt wel over naar binnen gevraagd en ‘lastiggevallen’ door bedelende kinderen. Daar moest ik toch wel erg aan wennen. Dat heb ik in Karjat nog niet eerder meegemaakt en verder ben ik natuurlijk nog niet echt ergens geweest. Maar goed zoals alles wend hier was ik na een uurtje ook aan dit feit gewend. Of aan het feit dat je hier moet afdingen. Ik merk als je dat meer doet dat het makkelijker gaat, maar goed om af te kunnen gaan dingen moet je wel eerst weten wat je wilt kopen en voor wie wat. Nou dat was nog een hele klus moet ik zeggen. Uiteindelijk wel het één en ander gekocht voor leuke prijsje, maar ik heb nog niet alles, dus dat moeten we dan maar in Goa proberen op te lossen.
Na een paar uur rond gestruind te hebben in Bandra en eigenlijk wel alle kraampjes voor mijn gevoel gezien te hebben, was het tijd om terug te gaan en ons klaar te gaan maken voor ons ‘Queensnight feestje’.

Queensnight:

Ja daar staan je dan ineens met nog ik zo’n 50 andere Nederlanders Koninginnedag te vieren in India. Hoe vet is dat!! Van die avond heb ik echt ontzettend genoten. Het was echt gezellig om zo met al die Nederlandse mensen samen te zijn in het oranje en ook echt Hollandse hapjes te hebben. Zo waren er bitterballen, kaasblokjes, worstjes, frietjes en nog veel meer. Er werd ook Nederlandstalige muziek gedraaid en iedereen had een prima tijd volgens mij!! Ik heb het als 1 groot en gezellig feest ervaren. En echt Hollandser kan het bijna niet hier in India hoor volgens mij!!

Na een heerlijke dag te hebben gehad in Bandra en een superleuk queensnight feestje, was het toch echt tijd om te gaan slapen, want ja morgen gaat de vakantie zich richting Goa verplaatsen. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan zijn!! Heb geen idee nog wat ik ervan kan verwachten, maar wat ik vanavond begrepen heb hebben we toevallig een guesthouse geboekt vlakbij het mooiste strand van Goa. Ik ben benieuwd, we gaan het morgen allemaal zien en meemaken!!

Liefs Petri

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karjat

Mijn reis naar India

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2012

1e afscheid

15 Mei 2012

Afscheidsfeestje

15 Mei 2012

Interland Nederland vs India

15 Mei 2012

Kamperen in de keuken

13 Mei 2012

Weer thuis :-D!!!!!
Petri

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 35175

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Zuid Afrika

09 September 2013 - 29 November 2013

Mijn reis naar India deel 2

05 Maart 2012 - 20 Mei 2012

Mijn reis naar India

Landen bezocht: