Interland Nederland vs India - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu Interland Nederland vs India - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu

Interland Nederland vs India

Door: Petri

Blijf op de hoogte en volg Petri

15 Mei 2012 | India, Karjat

8 mei 2012


Een interland gespeeld!

Vandaag zijn we (A en ik) uitgenodigd door 2 werknemers van hier om mee te gaan eten bij Dadda’s grill. Dit vonden we wel een leuk en goed idee. Niet dat ik nu kan zeggen dat ik het echt nodig had om wat anders te eten, want ja had net 10 dagen wat anders gegeten dan rijst en chiapatties. Maar goed gezellig vind ik het wel en het eten is daar echt heel lekker, dus daar zei ik geen nee tegen.

Nadat we heerlijk pasta hebben gegeten werden we uitgenodigd voor een voetbal wedstrijdje Nederland – India. Nou dat liet ik me natuurlijk na al die voetballoze weken geen 2x keer zeggen. Gelukkig was mijn Nederlandse gezelschap ook wel in voor een potje. De teams waren gemaakt, de manager van Dadda’s grill zat in team India en de ‘ober’ zat in ons team. Nou we waren er klaar voor, de wedstrijd kon beginnen wat mij betreft. Het grappig was dat iedereen echt heel fanatiek van start ging, maar dat team India na een paar minuten flink moe was geworden en uitgeput op de grond ging zitten voor een rustpauze. Conditie hebben ze niet erg moet ik zeggen haha!! Door die conditie begonnen ze de wedstrijd ook te verliezen, dus hebben ze maar een andere tactiek bedacht. Ze dachten laten we de tegenstander maar gewoon letterlijk uitschakelen. Ik werd namelijk op een gegeven even flink tegen me voet getrapt, waardoor er gelijk een ei op kwam en lopen toch wel erg moeilijk of niet ging haha!! Ja dat heb ik weer, ik zal eens een wedstrijd spelen zonder iets op te lopen haha!!
Maar goed het belangrijkste was dat we de wedstrijd wel van India gewonnen hebben, dus die punten neem ik mooi mee naar huis en de blessure waarschijnlijk ook. Ja of niet want ze hebben hier allerlei wondermiddeltjes voor dit soort gevallen.
De dag erna werd ik namelijk gelijk met mn voet in één of andere kruidenthee gezet om ik denk de zwelling of de pijn tegen te gaan. Ja ook op die manier zorgen ze goed voor me!! Ze maken het me zo wel erg moeilijk om afscheid van ze te nemen, want ja dat komt toch ook wel heel snel heel dichtbij. Heel leuk aan de ene kant, maar echt verschrikkelijk aan de andere kant. Ik wil hier nog niet weg, maar toch ook weer wel. Ik merk dat ik daar de laatste dagen steeds meer last van krijg van dat dubbel gevoel. Toch ga ik zoveel mogelijk genieten van deze laatste week hier met mijn familie!!!

Liefs Petri

  • 15 Mei 2012 - 11:58

    Annemarie:

    Wat leuk om je even gesproken en 'gezien'te hebben, ook al is onze verbinding van skype niet zo geweldig.
    geniet nog eventjes en dan zien we je weer in het echie
    groetjes annemarie and boys

  • 19 Mei 2012 - 02:31

    Jessica En Marjolijn :

    Haha, dat heb jij weer, jij komt ook nooit uit een voetbalwedstrijd zonder iets :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karjat

Mijn reis naar India

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2012

1e afscheid

15 Mei 2012

Afscheidsfeestje

15 Mei 2012

Interland Nederland vs India

15 Mei 2012

Kamperen in de keuken

13 Mei 2012

Weer thuis :-D!!!!!
Petri

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 35181

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Zuid Afrika

09 September 2013 - 29 November 2013

Mijn reis naar India deel 2

05 Maart 2012 - 20 Mei 2012

Mijn reis naar India

Landen bezocht: