Weer thuis :-D!!!!! - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu Weer thuis :-D!!!!! - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu

Weer thuis :-D!!!!!

Door: Petri

Blijf op de hoogte en volg Petri

13 Mei 2012 | India, Karjat

5 mei 2012

En dan gaan ik weer naar huis!!!

Vandaag is het dan na 9 dagen eindelijk zover, ik ga weer naar mijn familie toe joehoe!!! Vanmorgen eerst even lekker uitgeslapen en een heerlijk warme douche genomen. Daarna mee geweest om boodschappen te doen met de vrouw bij wie ik heb gelogeerd vannacht. Even wat lekkers voor mijn familie ingeslagen, dan kan ik dat meenemen als ik vanmiddag naar huis ga. Wat klinkt dat toch heerlijk zeg, naar huis gaan haha!!
Na de boodschappen was het tijd om te ontbijten en lunchen in 1. En wat was het ontbijt lekker zeg, wat toast met echte Hollandse kaas en wat leverpastei en een gekookt eitje. Echt lekker, ik heb genoten van dit ontbijtje!!

Na het ontbijt zijn we op weg gegaan naar Bal Anand, vandaar uit zouden we naar Umang gaan!! Eenmaal aangekomen in Bal Anand had ik al snel in de gaten dat het nog wel even zou gaan duren voor ik naar Umang zou gaan vertrekken want de vergadering zag er nog uit als in volle gang. Dus heb ik me maar met P vermaakt op haar kamer in Bal Anand. Was leuk en gezellig om met haar bij te kletsen en heb haar gelijk de foto’s van Goa laten zien.
We zouden eigenlijk rond 2 uur/half 3 naar Umang vertrekken, maar ik geloof dat we om half 5 vertrokken zijn. Dat was natuurlijk wel wat balen, maar ik was allang blij dat we vandaag gingen en niet morgen.

Onderweg werd ik toch wel steeds blijer hoe dichter we bij Umang kwamen hoe blijer ik werd, want wat heb ik die mensen gemist zeg dat is echt niet te beschrijven. Eenmaal aangekomen op Umang werd ik dan ook met open armen weer ontvangen en iedereen wild enthousiast. Dat was wel echt heel leuk om zo ontvangen te worden, dat geeft voor mij wel aan dat het gevoel echt van beide kanten zo is. Dat ik niet de enige ben die ze zo gemist heeft, maar dat het andersom ook echt zo is.

Om het gewoon voor een keer even heel kort te houden het is HEERLIJK OM WEER THUIS TE ZIJN!!!!!

Liefs Petri

  • 13 Mei 2012 - 18:12

    Ineke:

    Wat heb je toch veel gezien en meegemaakt de laatste weken.We zijn erg benieuwd naar je foto's!!!
    Groeten van heel de familie

  • 13 Mei 2012 - 20:06

    Petra:

    Hoi Petri,
    Zo te horen ben je er eigenlijk nog niet aan toe om weer hierheen te komen! Denk er lekker nog maar niet aan en geniet de komende tijd extra! Zie je gauw!

  • 13 Mei 2012 - 20:07

    Jamie:

    Super om te lezen!:)
    Enjoy!

  • 13 Mei 2012 - 21:34

    Corrie Van Son:

    Hoi Petri
    Wat leuk om je verhalen te lezen.
    Femke vond het zo geweldig dat je haar gebeld had met haar verjaardag.
    Als ik je verhalen lees heb je het geweldig naar je zin.Dus geniet er nog zoveel mogelijk van.
    Heel veel groetjes en tot binnenkort

  • 14 Mei 2012 - 05:58

    Lia:

    hoi Petri,

    wat geweldig dat je het zo naar je zin hebt. er wordt hier wel afgeteld tot je (echt) naar huis komt hoor. groeten van de overkant

  • 14 Mei 2012 - 17:22

    Nienke:

    Owow! Wat ga jij het na zaterdag moeilijk krijgen zeg! Hopelijk vallen wij straks niet tegen als familie, haha!

    Geniet van je laatste weekje daar en tot zaterdag!

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karjat

Mijn reis naar India

Recente Reisverslagen:

15 Mei 2012

1e afscheid

15 Mei 2012

Afscheidsfeestje

15 Mei 2012

Interland Nederland vs India

15 Mei 2012

Kamperen in de keuken

13 Mei 2012

Weer thuis :-D!!!!!
Petri

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 35182

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Zuid Afrika

09 September 2013 - 29 November 2013

Mijn reis naar India deel 2

05 Maart 2012 - 20 Mei 2012

Mijn reis naar India

Landen bezocht: