Dagje uit - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu Dagje uit - Reisverslag uit Karjat, India van Petri Ouden - WaarBenJij.nu

Dagje uit

Door: Petri

Blijf op de hoogte en volg Petri

19 Oktober 2013 | India, Karjat

Dagje uit 2 oktober 2013

Vandaag een dagje uit geweest met alle kinderen en staf. Zoals het zich eerst voor deed een dokters bezoekje voor een aantal kinderen, maar om iedereen een dagje ‘vrij’ te geven mochten ze allemaal mee. Ik vond het al een rare opzet om een dagje uit te maken van een dokters bezoek, maar goed je weet het hier in India maar nooit haha! Dus vol goede moed ging ik op pad en was ik benieuwd waar ik nu weer in terecht zou komen. Al gauw bleek de vork anders in de steel te steken, want wat bleek nu het geval te zijn er was een dokter in Bombay die een aantal kinderen van Bal Anand had uitgenodigd en ook de kinderen van Umang waren daarbij welkom. Het ging dus wel echt om een dagje uit. Deze arts had een dagdeel een programma met dansers en een goochelaar geregeld en aansluitend een lunch.
De kinderen hebben er met volle teugen van genoten om zo een keer ontspannen en in een andere sfeer te zijn. Iedereen werd betrokken tijdens het programma van de goochelaar en dus ja ook ik als enige blanke moest er aan geloven haha!! Want ja toch ook hier ben je een bezienswaardigheid al is het wel minder als op andere plekken moet ik zeggen.

Veel filmpjes en foto’s gemaakt tijdens deze dag en het grappige daarvan was nog dat er een fotograaf rondliep op die dag met bijna dezelfde camera als mij, maar kon er blijkbaar nog niet zo goed mee overweg. Er kwam namelijk iemand van de organisatie naar met toe met de vraag of ik hem wegwijs kon maken met de camera want hij wist niet hoe het allemaal precies werkte. Na hem wat uitleg te hebben gegeven kon hij weer even vooruit, maar later kwam er toch nog iemand van de organisatie naar me toe of ik toch wat foto’s met die camera voor ze wilde maken, want het lukte hem toch nog niet goed. Liep ik daar met 2 van die grote camera’s rond te sjouwen. Ik voelde me nu bijna een echte fotograaf haha!!

Verder was het een geslaagd dagje uit en heeft iedereen zich opperbest vermaakt tijdens de optredens.
Kortom het ‘doktersbezoekje’ bleek toch een leuke social outing te zijn voor de kids. Ja dit soort misverstanden krijg je weleens met de taalbarrière haha!!

Liefs Petri

  • 22 Oktober 2013 - 15:23

    Jaan:

    Hoi Japje,

    Wat een leuk uitje voor de kinderen! Je ziet maar weer, je bent een echt Japje of je bent het niet! Het verbaasd mij dus niets dat de organisatie naar jouw toekwam, kwaliteit ondscheid zich nu eenmaal!
    Jap, nog veel plezier toegewenst en ik kijk uit naar je volgend verslag!

    Liefs, Jaan

  • 25 Oktober 2013 - 14:23

    Fam Bouman:

    Hoi Petri,

    Wat leuk om jou verhalen weer te lezen.
    We wensen je nog een hele goede en leuke tijd toe in India.

    Groetjes van ons alle zes,
    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Karjat

Mijn reis naar India deel 2

Weer op reis naar het prachtige, bijzondere India!

Recente Reisverslagen:

26 Oktober 2013

Verjaardag

26 Oktober 2013

Dagje Umang

26 Oktober 2013

Medische wondere wereld

19 Oktober 2013

Dagje uit

02 Oktober 2013

Ganesha festival
Petri

Actief sinds 26 Feb. 2012
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 35199

Voorgaande reizen:

10 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Zuid Afrika

09 September 2013 - 29 November 2013

Mijn reis naar India deel 2

05 Maart 2012 - 20 Mei 2012

Mijn reis naar India

Landen bezocht: